Så mange har vært på besøk

torsdag 26. januar 2012

I dag går klokken sakte...

Sitter her på jobben, og klokken går så sakte.......jeg har tatt en fridag i morgen, og reiser til Geilo snart. Bilen er pakket med ski og bagasje, og jeg er veldig klar for hyttetur med gode venner. Blir nok en lang tur i dag, uvær på fjellet og de fleste fjelloverganger er stengt. Pyttsann.....vi kommer nok frem til slutt:)

Vil benytte anledningen til å takke de som kommenterer på innleggene mine og de som har lagt seg til som følgere av bloggen min. Betyr så mye for meg, og gir meg inspirasjon til å fortsette. Ha en riktig god helg alle sammen:)

Stor klem fra Agnete.




Engasjert?......stort sett, men ikke i dag:))

1 kommentar:

  1. Ha en kjempefin helg! Ser ut som om du har en spennende arbeidsplass:-) Og fine sko;) Klem fra Elin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...