Så mange har vært på besøk

søndag 8. januar 2012

Søndag.....og klar for ny uke:)

For et vær å våkne til! Sjøen er blikkstille og himmelen blå.......får så mye energi. I dag må jeg rydde, vaske huset, og bake kake. Tømrermannen sin datter var 17 år i julen, så hun skal feires:)


I går var jeg på hagesenteret, kom hjem med ikke mindre enn 12 grønne planter, og en stor bukett tulipaner. Fikk ordnet stuen i første etasje litt, var så trist her etter at julepynten forsvant. Klarte til og med å få lagt opp de nye gardinene. Ble så mye bedre, faktisk ganske koselig:)


Denne uken skal jeg prøve å finne noe til stuen i andre etasje. Har jo Montana hyller på veggene, men ikke så mye "stash" å sette inni......bare litt, men ikke noe med farge på....Må også på Lone Tepper å sjekke de nye fargeprøvene på floss teppene. Har sett meg ut et par puter fra By Nord, hadde vært kjekt om fargene passet sammen:) 


Bokstaver og traktor, fra julemarkedet i Budapest

Flott bok, gave etter foredrag på Norges Kreative Fagskole

Dyrene......de tryglet om å få bli med meg hjem fra Bolia.....


Det blir også en kjekk uke på jobb, har nemlig fått et interiør oppdrag som jeg gleder meg veldig til å begynne på. Denne kunden holder til i et fabrikklokale, og bedriften har vokst så fort at det er fullstendig kaos. Min oppgave blir å tegne ny planløsning, og finne et nytt konsept. Det beste er at de ønsker en industriell stil, veldig gøy, og litt annerledes fra det jeg vanligvis gjør. Gleder meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...