Så mange har vært på besøk

onsdag 22. februar 2012

Bøker i luften......

Får vel bare innrømme det.....jeg er en lesehest. Har ALLTID en bok jeg holder på med, og er den god varer den ikke mange timene. Jeg samler på bøker også, har hundrevis.....på nattbordet, i esker på loftet, i skap og skuffer. Har aldri kastet en bok......og kommer aldri til å gjøre det heller. Er noe med alle de ordene...og ingenting er som en god historie.


En gang i fremtiden skal huset inneholde et bibliotek, men enn så lenge er bøkene sånn litt overalt....som her, i "luften"....:)


Ha en flott onsdagskveld, klem fra Agnete:)

5 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Så utrolig kult! Svevende bibliotek :)

    Takk for vakre og fine ord inne hos meg. Om ikke lenge skal jeg ha bakekurs med fabelaktive kokkeleringer, og fordi jeg tror datteren din er den yngste leseren jeg har, vil jeg invitere dere personlig og kostnadsfritt til dette kurset. Dette er ett kurs som skal inspirere og dele matglede. Dato er ikke endelig ennå, men kurset blir holdt i Oslo.

    Takk for god klem inne hos meg, det har vært en tung dag så det trengtes.
    Ønsker deg en finfin lillelørdag!
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Gu` kor gøy, Emma er hoppende glad her. Har ikke ord:)) Dette var jammen en hyggelig overraskelse, vi gleder oss:)) Du er virkelig fabelaktig, klem fra Agnete og Emma:))

      Slett
  2. Svevende bøker liker jeg! Fin kveld til deg:-)

    SvarSlett
  3. Bøker i interiøret er flott - stilig med denne svevende varianten:)
    Så flott blogg du har - her kommer jeg gjerne tilbake!

    SvarSlett
  4. Kjenner meg godt igjen her ja. Bøker er et must i hverdagen, klarer meg ikke uten :) Et bibliotek er drømmen for meg også....
    Og finnes det noe mer dekorativt enn bøker? Måten du viser bøkene på er veldig, veldig dekorativt i hvert fall.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...